Zásady poskytování služeb
Bezpečí, přijetí a porozumění
Jednat otevřeně a srozumitelně. Rozumět nemoci klienta a chápat její projevy.
Diskrétnost a důvěra
Dodržovat sliby dané klientovi, sjednané dohody a citlivě nakládat s důvěrnými informacemi získanými od klienta.
Partnerský přístup
Neprosazovat svoje představy nad zájmy klienta, respektovat klienta jako experta na svůj život.
Respektování jedinečnosti a důstojnosti klienta
Respektovat klienta jako člověka a totéž očekávat od něj, přijímat klienta takového jaký je, uvědomovat si jeho silné i slabé stránky, možnosti a omezení.
Individuální a profesionální přístup
Reagovat kreativně a flexibilně na potřeby klienta, znát hranice své i hranice služby.
Respekt k zájmům klienta
Jednat v zájmu klienta, a domlouvat se s ním na formě a postupu spolupráce.