O čem budeme mluvit

S pracovníkem se budete bavit o Vaší aktuální situaci, o tom, s čím přicházíte, jaké jsou Vaše potřeby a přání, co od nás očekáváte – a naopak s čím Vám my můžeme pomoci a jaká je cílová skupina lidí, kterým poskytujeme služby. 

Mluvit budete spolu i o tom, co pro zlepšení své situace můžete udělat přímo Vy, s čím Vám mohou pomoci třeba lidé z Vašeho okolí, a s čím byste potřebovali pomoc od nás. 

Schůzka je informační a nezávazná. Můžete si po ní vzít čas na rozmyšlenou.

Když se dohodneme na spolupráci 

Splňujete podmínky pro vstup do naší služby a chcete se stát naším klientem? S pracovníkem se dohodnete na spolupráci na konkrétních věcech, se kterými potřebujete pomoci, s přihlédnutím k Vašim i našim možnostem. Budeme respektovat Vaši osobnost, potřeby, vezmeme v potaz Vaši dlouhodobou životní a (nebo) aktuální situaci a napomáhat k využívání Vašich přirozených zdrojů podpory. 

Při přijetí do služby se uzavírá písemná nebo ústní smlouva o poskytnutí služby, kde je sepsaná oblast spolupráce, cíl a to, do kdy chcete tohoto cíle dosáhnout.